Pogoji poslovanja
Splošni pogoji uporabe
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.
S Spletnim mestom upravlja podjetje AMMO-POT, Peter Fijauž s.p., Bresterniška ulica 131, 2354, Bresternica. (Davčna številka: 220077401 | Matična številka: 8482152000 | Podjetje AMMO-POT – posredništvo, storitve in trgovina, Peter Fijauž s.p.).
Ob registraciji v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ter geslo.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika, ter poslovni odnos med podjetjem in kupcem.
Dostopnost informacij
- Podatki o identiteti Podjetja (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana).
- Kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s podjetjem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- Informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s po prodajnimi storitvami in garancijami.
- Informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- Način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave.
- Informacije o načinu plačila.
- Podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine.
- Informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop.
- Informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika.
- Informacije o postopku s pritožbo uporabnika, ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta, se ponudba na spletnem mestu ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne akcijske cene.
Cene
- Vse cene so izražene v EUR.
- Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.
- Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen, če je navedeno drugače.
- Podjetje si pridržuje pravico, do spremembe cen, brez predhodnega obvestila.
- Vse cene vsebujejo DDV, razen, če je izrecno napisano drugače.
Kljub našemu prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje kupcu omogočilo odstop od nakupa, hkrati pa bo podjetje kupcu ponudilo rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba
Podjetje kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški.
Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena, na strežniku podjetja in je uporabniku (kupcu) dostopna, v vsakem trenutku, v njegovem uporabniškem profilu.
Kupoprodajna pogodba med podjetjem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko podjetje potrdi naročilo, (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetja, kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Oddaja naročila
- Prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je kupec že predhodno oblikoval uporabniški račun.
- Iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini.
- Izbor izdelka za nakup.
- Dodajanje velikosti izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico.
- Določitev količine izdelka za nakup v nakupovalno košarico.
- Pregled cene izbranega izdelka, v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom.
- Izbor načina dostave izdelka.
- Izbor načina plačila.
- Pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo.
- Potrditev in oddaja naročila, ter s tem zaključek nakupa.
Popravljanje naročila pred oddajo naročila.
- Kupec lahko vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico.
- Vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka.
- Spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine.
- Odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice.
- Spreminja izbrani način plačila.
- Pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila prejme kupec od Podjetja po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima kupec možnost preklicati naročilo, brez posledic. Kupec lahko prekliče naročilo, ne more pa spreminjati vsebine naročila. Kupcu so v njegovem profilu na spletni strani trgovine vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Podjetje po prejemu naročila, naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi, oziroma z razlogom zavrne. Podjetje lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Podjetje uporabnika (kupca) po elektronski pošti pošlje, da je naročilo POTRJENO. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Podjetjem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Blago odpremljeno
Podjetje v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca).
Ko je naročilo oddano po telefonu, bo spletna trgovina poslala povzetek zgoraj navedenega naročila.
Načini plačila
Načini plačila, ki jih nudimo, so popolnoma varni zaradi naših visokih standardov varnosti. Vsi osebni podatki in podatki o kreditnih karticah so zaščiteni s tehničnim šifriranjem in dodatnimi postopki odobritve.
Na voljo so naslednje možnosti plačila:
- plačilo po povzetju
- plačilo s predplačilom.
- plačilo s PayPalom
- plačilo s kreditno kartico (sprejemamo Mastercard, Visa, Diners Club International)
- plačilo na obroke s Diners Club International kartico v kolikor ima imetnik kartice to omogočeno in odobreno s strani Diners Club International
- plačilo s debetno kartico Maestro
- plačilo s Moneto
- plačilo z darilnimi boni
AMMO-POT si pridržuje pravico, da v posameznih primerih sprejme samo določen način plačila.
Plačilo po povzetju
Upoštevajte, da je plačilo po povzetju možno le z GOTOVINO, da je najvišji možni znesek za plačilo po povzetju 100 €
Opozorilo:v primeru, da dvakrat ne bi plačali po povzetju, vam sistem avtomatsko ne bo več dovolil pri naslednjem naročilu izbrati načina plačila po povzetju!
Plačilo po predračunu
Vrednost naročila kupec plača v naprej preko spletne banke, ali s pomočjo UPN obrazca na katerikoli banki ali pošti Slovenije, na plačilnih mestih, kjer je to omogočeno .
Znesek se nakaže na račun podjetja:
AMMO-POT, Peter Fijauž s.p.
Bresterniška ulica 131
2354 Bresternica
Nova KBM d.d.
TRR: 0400 0027 7383 663
IBAN: SI56 0400 0027 7383 663
SWIFT (BIC): KBMASI2X
Po zaključku naročila boste prejeli vse potrebne informacije v ločenem e-mailu. Prosimo, da kot sklic navedete vašo številko naročila.
Vašo številko naročila lahko najdete v potrdilu o naročilu, ki smo vam ga poslali na vaš e-mail, v vašem moj športno strelstvo računu ali na računu za naročilo.
Po predračunu UPN; Vrednost naročila kupec plača v naprej preko spletne banke, ali s pomočjo UPN obrazca na plačilnih mestih, kjer je to mogoče npr. banka, pošta,….
Pri plačilu s predplačilom se blago odpremi po prejemu plačila. Plačilo mora v celoti biti poravnano v roku 3 dni. Do takrat je naročilo za vas rezervirano.
Če plačilo ni poravnano v roku 3 dni, se naročilo prekliče. Prosimo upoštevajte, da nakazilo denarja traja približno 1 delovni dan (odvisno od banke). Pred iztekom roka si vam dovoljujemo poslati opomnik.
Prosimo upoštevajte: Redni stroški vaše banke za nakazila so veljavni samo za standardna EU bančna nakazila. Za EU bančno nakazilo morate vpisati IBAN (mednarodna številka bančnega računa) in BIC (identifikacijska koda banke) banke prejemnika. Bančni stroški za druge vrste prenosa tujih bank niso kriti s strani športno strelstvo.
Naročilo vam bomo poslali takoj, ko bomo prejeli vaše plačilo.
Plačate pa lahko tudi s PayPal-om.
Z bančno kartico oz. PayPal računom; Vrednost naročila kupec plača v naprej. Če že ima odprt PayPal račun, s prijavo vanj izvede plačilo. Če želi plačati z bančno kartico, ga postopek vodi v odprtje PayPal računa
Plačilo s kreditno, debetno kartico in Moneto
Sprejemamo MasterCard, Visa, Maestro, Moneto in Diners Club International.
Dostava
Podjetje bo blago oziroma storitev dostavilo v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so DPD, GLS, TNT, DHL, UPS, POŠTA SLOVENIJE hitre in sledene pošiljke, da zagotovimo maksimalno zadovoljstvo si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo bolj učinkovito. Osebni prevzem paketov ni možen.
Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo, na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila podana ob nakupu.
V primeru težav z dostavo vaše pošiljke ali morebitnih poškodb pri pošiljki se obrnite na dostavno službo. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. To storite tako, da paket odnesete na najbližjo dostavno službo v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali). Dostavne uslužbence opozorite, da je treba izpolniti obrazec, Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Naprošamo vas, da nas o tem tudi obvestite na: info@sportno-strelstvo.si.Skupaj s dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Dostava se vrši večinoma v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah, lahko vam pošljemo paket tudi na delovno mesto. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bo dostavna služba predhodno poklicala. Kadar znesek nakupa poravnate preko spleta ali banke in izberete dostavo naročenega na vaš dom, prične dobavni rok veljati. Kupec oziroma prejemnik skupaj poravna znesek nakupa in dostave. Ko bomo naročilo predali dostavni službi, boste bili obveščeni s strani e-pošte.
Naročeni izdelki so zapakirani v NEVTRALNO EMBALAŽO, tako da na noben način ni vidna vsebina pošiljke. Kot pošiljatelj je navedeno podjetje AMMO-POT, Peter Fijauž s.p..
Trajanja dostave
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi in so lažji od 30kg, je od 1 do 4 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji. Za ostale izdelke, ki niso na zalogi ali izdelki, ki so težji od 30kg, velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave 7-14 delovnih dni, razen če je v opisu izdelka naveden dobavni rok, ki je daljši od 14 delovnih dni, v tem primeru velja dobavni rok, ki je naveden v opisu izdelka. V kolikor se stranka odloči za nakup dveh izdelkov mora vedno upoštevati dobavni rok izdelka, ki je najdaljši. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.
Če izdelek, ki je v ponudbi ni več dobavljiv ali pa je dobavni rok daljši od navedenega, Vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte.
Naročila, dana na državne praznike, se izvršijo prvi delovni dan po prazniku.
Čas izvršitve naročila se lahko podaljša iz razlogov, ki niso povezani s spletno trgovino, kot so vremenske razmere, naključni dogodki na cesti. V primeru takih dogodkov je naročnik po telefonu ali elektronski pošti obveščen o podaljšanju časa izvršitve naročila.
Trajanje dostave je odvisno od načina plačila.
Če je plačilo po povzetju: Se naročeno blago odpremi še isti dan, ali najkasneje v dveh delovnih dneh.
Če je plačilo oz. nakazilo na tekoči račun podjetja, se naročeno blago odpremi po prejemu plačila, oz. nakazila na tekoči račun podjetja. Razen če nam pošljete potrdilo o plačilu na: info@sportno-strelstvo.si, se naročeno blago odpremi še isti dan ob prejemu potrdila.
Trajanje dostave blaga je za vsak artikel posebej razviden na podrobnostih posameznega artikla. Pri vsaki razpoložljivi varianti (barva, velikost), ki je na voljo, je podatek o roku dobave (npr. dostava 1-4 delovne dni, ali dostava 7-14 delovnih dni,…).
Cenik dostave
Cena za dostavo v Sloveniji zanaša 5,00€ za pakete do 6 kg. Za pakete, ki so težji od 6 kg je strošek odvisen od teže, velikosti paketa in kraja naročnika. V kolikor niste kupili izdelka, pri katerem je navedena brezplačna dostava, strošek dostave plača kupec oziroma prejemnik blaga. Strošek dostave se prikaže v predzadnjem koraku pri zaključku naročila.
V primeru plačila z gotovino ob dostavi na dom, se strošek poveča za 1€
Neprevzeti paketi
V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka dostavne službe vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe.
Naročnik, kupec se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa in pogodbeno kazen v skupnem znesku 10€ za naročila do 30€ ter 20€ za vsa naročila, ki presegajo vrednost 30€. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.
POMEMBNO: Za stroške neprevzete pošiljke vam bomo poslali račun, ki ste ga dolžni plačati v roku 8 dni od izstavitve.
Pravica do odstopa od nakupa in vračilo izdelka
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov podjetju sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora uporabnik (kupec) z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje: AMMO-POT, Peter Fijauž s.p.; tel: 070 489 600; na info@sportno-strelstvo.si, o svoji odločitvi, o odstopu od te pogodbe.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe, poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.
(Potrošnik vrne blago na svoje stroške, paketov z odkupnino podjetje ne prevzema).
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Izdelek, ki ga želite vrniti mora biti:
- Neuporabljen, ne nošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži.
- Izdelke, ki so prodani v kompletu, je treba vrniti hkrati.
- Embalaža izdelkov mora ostati originalno zaprta.
- Čistilni pribor morajo biti vrnjen v škatli od čistilnega pribora, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami ali lepilnim trakom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo.
- Zaščitna folija oz. nalepka na kovčku ne sme biti odstranjena.
- Če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več mogoč.
Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjen stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen. Pri nakupu oblačil in pasov ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra ter uporabo deodorantov in parfumov. Pri vračilu čistilnega pribora pazite, da pribor odpošljete skupaj s škatlo, v kateri ste pribor prejeli. Škatlo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo, nanjo ne pišite in ne lepite poštnih nalepk ali lepilnega traku, saj takšna škatla ni več uporabna.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Zamenjava in vračilo blaga, ki ne ustreza zaradi velikosti
V primeru, da prejmete blago, ki vam ne ustreza zaradi velikosti, barve ali kroja, ga lahko vrnete. Pogoj za vračilo je, da je:
- Blago nepoškodovano.
- Ne nošeno in neoprano ter nima sledov poskušanja in sledov po (madežu ličil, telesnih vonjav ali vonj po deodorantih in parfumih).
- V originalni embalaži.
Če katerikoli izmed gornjih pogojev ni izpolnjen lahko zavrnemo takšno pošiljko, oz. jo po dogovoru s kupcem vseeno prejmemo, vendar proti plačilu stroškov popravila, stroškov čiščenja ali stroškov nadomestitve originalne embalaže.
V izogib temu vas prosimo, da oblačilo najprej preizkusite in šele, če vam ustreza operete. Pri preizkušanju bodite pozorni, da to počnete nenaličeni in brez uporabe deodoranta oz. parfuma.
Če vam prejet artikel ne ustreza, ga lahko zamenjate ali se odločite za vračilo kupnine KLIKNITE TUKAJ.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, ki ga določa 43. člen ZVPot:
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: 1. O blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe. 2. O blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam. 3. O blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe. 4. O opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni. 5. O dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat. 6. O dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij. 7. O dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat. 8. O dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti. 9. O dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva; 10. sklenjenih na javnih dražbah. 11. Pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe. 12. O nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku. 13. O dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«.
Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:
AMMO-POT, Peter Fijauž s.p.
Bresterniška ulica 131
2354 Bresternica
Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti info@sportni-strelec.si ali natisnjenega na naš naslov: AMMO-POT, Peter Fijauž s.p., Bresterniška ulica 131, 2354 Maribor
Reklamacije:
V primeru, da prejmete poškodovan izdelek ali se vsebina pošiljke ne ujema s pripadajočim računom, Vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@sportno-strelstvo.si
Stvarna napaka
Kupec lahko zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:1. Če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet.
2. Če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.
3. Če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
4. Če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
5. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
6. Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
1. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
2. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
3. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
1. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
2. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
3. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
1. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
2. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
3. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pritožbe in spori
Podjetje AMMO-POT, Peter Fijauž s.p. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 070 489 600. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@sportno-strelstvo.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestilo kupca o poteku postopka. Podjetje si bo prizadevalo po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med podjetjem in kupcem pristojno sodišče v Mariboru.
Podjetje AMMO-POT, Peter Fijauž s.p. ne priznava izvensodnega reševanja sporov.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.